Співпраця з СЕНСОРІЄЮ
Наприкінці 2018 року впродовж місяця в нашому навчальному закладі «Джерело» логопедичною службою проводилось тестування сенсорних виробів, а саме 3-х еластичних панчох для тіла “Дослідник простору”. Цей простий і водночас геніальний виріб, схожий на великий мішок, виконує роль своєрідного багатофункціонального тренажера для тіла і… уяви.

Щоб рухатися в
Панчосі, необхідно долати опір натягнутої тканини. Це допомагає у формуванні
цілісного відчуття тіла, усвідомленні власних рухів. А ще сприяє подоланню
бар'єра тілесного контакту з іншою людиною. Панчоха допомагає:
Наприкінці 2018 року впродовж місяця в нашому навчальному закладі «Джерело» логопедичною службою проводилось тестування сенсорних виробів, а саме 3-х еластичних панчох для тіла “Дослідник простору”. Цей простий і водночас геніальний виріб, схожий на великий мішок, виконує роль своєрідного багатофункціонального тренажера для тіла і… уяви.



- збільшувати гнучкість тіла;
- тренувати вестибулярний апарат;
- покращувати координацію рухів;
- розвивати уяву.
Тестували
ці вироби дорослі – логопед, психолог
та інструктор ЛФК , а також діти – вихованці середньої та старшої групи дошкільного закладу та учні початкових класів. В тестуванні також брали участь учні з синдромом Дауна. Діти з синдромом Дауна мають несформоване мовлення. Ігри в еластичних мішечках сприяли викликанню мовлення та бажанню спілкуватись.
Діти, які в повсякденному житті майже не розмовляють, активно включались в гру,
вони просили мішечок, казали «дай», вказували пальцем і вимовляли «туди»,
а в самому мішечку вигукували «ку-ку».
Для мене, як для логопеда – це досягнення. Я не примушувала дітей повторювати
за мною слова, навпаки, самі діти ставали ініціаторами спілкування і цей процес
відбувався невимушено і природньо. Всім дітям без виключення дуже подобалось
знаходитись в самому мішечку. Вони з цікавістю рухались по приміщенню та
реагували на інших дітей. Немовленнєві діти
радісно вигукували різні звуки, «лякаючи» друзів, що викликало сміх і
бурю позитивних емоцій. Зажаті діти ставали більш розкутими. Мовленнєва
активність дітей не потребувала додаткового стимулювання, а лише корекції.
та інструктор ЛФК , а також діти – вихованці середньої та старшої групи дошкільного закладу та учні початкових класів. В тестуванні також брали участь учні з синдромом Дауна. Діти з синдромом Дауна мають несформоване мовлення. Ігри в еластичних мішечках сприяли викликанню мовлення та бажанню спілкуватись.

Комментариев нет:
Отправить комментарий