Річний план
логопедичної служби на 2020-2021 навчальний рік
№
Зміст роботи
Термін виконання
I.
Організаційна робота
1
Обстежити мовлення дошкільників та учнів. Надати
інформацію про результати обстеження адміністрації навчального закладу.
Ознайомити батьків з результатами логопедичного обстеження.
вересень 2020р.
2
Скласти та затвердити графік роботи. Ознайомити з цим
розкладом роботи педагогів та батьків.
вересень 2020р.
3
Заповнити мовленнєві картки та індивідуальні плани
корекційної роботи на дітей, що зараховані до логопедичного пункту.
до 01.10.2020р.
4
Заповнити необхідну документацію логопедичного пункту
до 15.10.2020р.
5
Скласти календарно-тематичний план з предмету «Розвиток
мовлення» та «Логопедичні заняття»
до 1 вересня 2020р.
6
Проведення корекційної роботи, фронтальних та
індивідуально-групових занять дітьми згідно
до програмних вимог
протягом року
II.
Робота з медичними закладами
1
Своєчасно направляти дітей на консультацію до
конкретних спеціалістів (ЛОР, окуліст, психоневролог тощо)
за необхідністю
2
Співпрацювати в лікарем-педіатром навчального закладу
з питань стану здоров'я дітей
протягом року
III.
Спільна робота з батьками щодо
корекції мовленнєвих недоліків у дітей
1
Надавати
консультації батькам вихованців та учнів
постійно
2
Брати участь у класних батьківських зборах початкової
школи та у середній і старшій групі ДНЗ
за запрошенням педагогів
3
Доводити до відома батьків результати корекційного
впливу на розвиток мовлення дітей
постійно
4
Оновлювати логопедичну інформацію на стенді для батьків в середній і старшій групах
ДНЗ.
щомісяця
ІV. Співпраця вчителя-логопеда з педагогами
початкових
класів, ДНЗ, адміністрацією навчального закладу
1
За результатами
обстеження інформувати педагогів про стан усного та письмового мовлення
учнів. Приймати участь у консиліумах
вересень, грудень, травень
2
Відвідувати метод. об`єднання вчителів початкових
класів та вихователів ДНЗ з метою встановлення наступності в корекційній
роботі з дітьми-логопатами
за графіком
3
Брати участь в оформленні документів дітей для ІРЦ
за запитом
4
Співпрацювати з музичним керівником в роботі з
дітьми-логопатами, що мають логоневроз чи голосові порушення. Надавати
допомогу при підготовці до свят – добір віршів із урахуванням мовленнєвих
можливостей дітей
впродовж року
5
Провести бесіди з педагогами-класними керівниками
- індивідуальні особливості мовлення дітей даного
класу/групи;
- мовленнєвий
режим в класі/групі;
- вечірня корекційна робота вихователів з корекції
вимови;
- кінезіологічні
вправи та їх вплив на розвиток мовлення;
- дихальні та
ритмічні вправи як складова корекційного процесу;
- профілактика
оптичної дисграфії у дітей з мовленнєвими порушеннями
- прийоми активізації мовлення
вересень
жовтень
листопад
грудень
січень
лютий
березень
V. Пропаганда логопедичних
знань
1
Провести семінари-практикуми для вчителів початкових
класів «Методи та прийоми практичного подолання дисграфії»
-
труднощі при оволодінні
читанням та шляхи їх подолання;
-
корекція аграматичної
дисграфії;
за графіком роботи метод.об'єднання
2
Систематично оновлювати матеріали блогу логопеда на сайті навчального закладу та в
групі «Дистанційна взаємодія з логопедом» на ФБ
щомісяця
VI. Самоосвіта
1
Продовжити роботу над проблемною темою «Розвиток мовлення у дітей з алалією. Запуск
мовлення у немовленнєвих дітей». Втілювати в практику роботи метод нейропсихологічної корекції (Заміщаючого
Онтогенезу) автор М. Семенович.
Узагальнити досвід роботи над темою «Логоритміка з дітьми з синдромом Дауна»
постійно
2
Своєчасно поповнювати знання, знайомитись з
інноваційними програмами та технологіями.
Систематично знайомитись з
новинками літератури з напрямку дефектології та психокорекції
впродовж року
3
Брати активну участь в педрадах навчального закладу
за планом
4
Брати активну
участь у районних, обласних, республіканських методичних заходах з
логопедії та дефектології
за планом
5
Брати участь у семінарах, творчих групах логопедів при
ЗОІППО
за планом ЗОІППО
6
Вивчити ефективні нейропсихологічні прийоми ритмізації мовлення
(барабанотерапія, перкусія) та застосовувати їх в практику роботи.
впродовж року
VII. Оснащення логопедичного кабінету
1
Забезпечити оснащеність корекційного процесу
постійно
2
Поповнити кабінет новими логопедичними іграми,
мнемокартками та мнемотаблицями з напрямку
роботи над фразою з прийменниками
постійно
3
Поповнити фонотеку музичним матеріалом з логоритміки та
фонетичної ритміки; музичними інструментами (барабанами)
постійно
4
Поповнити кабінет новою методичною літературою
впродовж року
5
Обладнати кабінет оснащенням для сенсорної інтеграції.
Продовжити співпрацю з Київським інститутом соціальної політики та
товариством-виробником «Сенсорія». Приймати активну участь в тестуванні їх
обладнання з подальшим його придбанням
впродовж першого семестру; впродовж року
Річний план логопедичної служби на 2019-2020 навчальний
рік
№
Зміст роботи
Термін
виконання
I.
Організаційна
робота
1
Обстежити
мовлення дошкільників та учнів. Надати інформацію про результати обстеження адміністрації
навчального закладу
вересень
2019р.
2
Скласти
та затвердити графік роботи. Ознайомити з цим розкладом роботи педагогів та
батьків.
вересень
2019р.
3
Заповнити
мовленнєві картки на дітей, зарахованих до логопедичного пункту
до
01.10.2019р.
4
Заповнити
необхідну документацію логопедичного пункту
до
15.10.2019р.
5
Скласти
перспективні плани роботи з предмету «Розвиток мовлення» та «Логопедичні
заняття»
до 1
вересня 2019р.
6
Проведення
корекційної роботи, фронтальних та індивідуально-групових занять дітьми
згідно до програмних вимог
протягом
року
II.
Робота з медичними закладами
1
Своєчасно
направляти дітей на консультацію до конкретних спеціалістів (ЛОР, окуліст,
психоневролог тощо)
за
необхідністю
2
Співпрацювати
в лікарем-педіатром навчального закладу з
питань стану здоров»я дітей
протягом
року
3
Направляти
дітей, що потребують додаткової корекційної допомоги, на лікування в
психоневрологічному санаторії
за
необхідністю
III.
Спільна робота з батьками щодо корекції мовленнєвих
недоліків у дітей
1
Надавати консультації батькам вихованців та учнів
постійно
2
Брати
участь у класних батьківських зборах та у середній і старшій групі ДНЗ
за запрошенням
педагогів
3
Доводити до
відома батьків результати корекційного впливу на розвиток мовлення дітей
постійно
4
Оновлювати
логопедичну інформацію на стенді для
батьків в середній і старшій групах ДНЗ.
щомісяця
IY. Співпраця вчителя-логопеда з
педагогами початкових
класів, ДНЗ, адміністрацією навчального закладу
1
За результатами обстеження інформувати
педагогів про стан усного та письмового мовлення учнів. Приймати участь у
консиліумах
вересень,
грудень, травень
2
Відвідувати
метод. об`єднання вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ з метою
встановлення наступності в корекційній роботі з дітьми-логопатами
за
графіком
3
Брати
участь в оформленні документів дітей для ІРЦ
за
запитом
4
Співпрацювати
з музичним керівником в роботі з дітьми-логопатами, що мають логоневроз чи
голосові порушення. Надавати допомогу при підготовці до свят – добір віршів
із урахуванням мовленнєвих можливостей дітей
впродовж
року
5
Провести
бесіди з педагогами-класними керівниками
- індивідуальні
особливості мовлення дітей даного класу/групи;
- мовленнєвий режим в класі/групі;
- вечірня
корекційна робота вихователів з корекції звуковимови;
- кінезіологічні вправи та їх вплив на
розвиток мовлення;
- дихальні та ритмічні вправи як складова корекційного
процесу;
- профілактика оптичної дисграфії у дітей з
мовленнєвими порушеннями
- прийоми
активізації мовлення
Вересень
жовтень
листопад
грудень
січень
лютий
березень
Y . Пропаганда логопедичних
знань
1
Провести
семінари-практикуми для вчителів початкових класів «Методи та прийоми
практичного подолання дисграфії»
-
труднощі при оволодінні читанням та шляхи їх подолання;
-
корекція аграматичної дисграфії;
за графіком
роботи метод.об'єднання
2
Систематично
оновлювати матеріали блогу логопеда на
сайті навчального закладу
щомісяця
Y I. Самоосвіта
1
Продовжити
роботу над проблемною темою « Розвиток мовлення у дітей з алалією. Запуск
мовлення у немовленнєвих дітей». Втілювати в практику роботи метод нейропсихологічної корекції (Заміщаючого
Онтогенезу) автор М.Семенович.
Узагальнити досвід роботи над темою «Логоритміка з дітьми з синдромом Дауна»
постійно
2
Своєчасно
поповнювати знання, знайомитись з інноваційними програмами та
технологіями. Систематично
знайомитись з новинками літератури з
напрямку дефектології та психокорекції
впродовж
року
3
Брати
участь в педрадах навчального закладу
за планом
4
Брати
активну участь у районних, обласних,
республіканських методичних заходах з логопедії та дефектології
за планом
5
Брати
участь у семінарах, творчих групах логопедів при ЗОІППО
за планом
ЗОІППО
Y II.
Оснащення
логопедичного кабінету
1
Забезпечити
оснащеність корекційного процесу
постійно
2
Поповнити
кабінет новими логопедичними іграми, мнемокартками та мнемотаблицями з напрямку роботи над фразою з прийменниками
постійно
3
Поповнити
фонотеку музичним матеріалом з логоритміки та фонетичної ритміки; музичними
інструментами
постійно
4
Поповнити
кабінет новою методичною літературою
впродовж
року
5
Обладнати
кабінет оснащенням для сенсорної інтеграції. Продовжити співпрацю з Київським
інститутом соціальної політики та товариством-виробником «Сенсорія». Приймати
активну участь в тестуванні їх обладнання з подальшим його придбанням
впродовж першого
семестру; впродовж року
Річний план
логопедичної служби на 2020-2021 навчальний рік
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
|
I.
Організаційна робота |
|
1 |
Обстежити мовлення дошкільників та учнів. Надати
інформацію про результати обстеження адміністрації навчального закладу.
Ознайомити батьків з результатами логопедичного обстеження. |
вересень 2020р. |
2 |
Скласти та затвердити графік роботи. Ознайомити з цим
розкладом роботи педагогів та батьків. |
вересень 2020р. |
3 |
Заповнити мовленнєві картки та індивідуальні плани
корекційної роботи на дітей, що зараховані до логопедичного пункту. |
до 01.10.2020р. |
4 |
Заповнити необхідну документацію логопедичного пункту |
до 15.10.2020р. |
5 |
Скласти календарно-тематичний план з предмету «Розвиток
мовлення» та «Логопедичні заняття» |
до 1 вересня 2020р. |
6 |
Проведення корекційної роботи, фронтальних та
індивідуально-групових занять дітьми згідно
до програмних вимог |
протягом року |
|
II.
Робота з медичними закладами |
|
1 |
Своєчасно направляти дітей на консультацію до
конкретних спеціалістів (ЛОР, окуліст, психоневролог тощо) |
за необхідністю |
2 |
Співпрацювати в лікарем-педіатром навчального закладу
з питань стану здоров'я дітей |
протягом року |
|
III.
Спільна робота з батьками щодо
корекції мовленнєвих недоліків у дітей |
|
1 |
Надавати
консультації батькам вихованців та учнів |
постійно |
2 |
Брати участь у класних батьківських зборах початкової
школи та у середній і старшій групі ДНЗ |
за запрошенням педагогів |
3 |
Доводити до відома батьків результати корекційного
впливу на розвиток мовлення дітей |
постійно |
4 |
Оновлювати логопедичну інформацію на стенді для батьків в середній і старшій групах
ДНЗ. |
щомісяця |
|
ІV. Співпраця вчителя-логопеда з педагогами
початкових
класів, ДНЗ, адміністрацією навчального закладу |
|
1 |
За результатами
обстеження інформувати педагогів про стан усного та письмового мовлення
учнів. Приймати участь у консиліумах |
вересень, грудень, травень |
2 |
Відвідувати метод. об`єднання вчителів початкових
класів та вихователів ДНЗ з метою встановлення наступності в корекційній
роботі з дітьми-логопатами |
за графіком |
3 |
Брати участь в оформленні документів дітей для ІРЦ |
за запитом |
4 |
Співпрацювати з музичним керівником в роботі з
дітьми-логопатами, що мають логоневроз чи голосові порушення. Надавати
допомогу при підготовці до свят – добір віршів із урахуванням мовленнєвих
можливостей дітей |
впродовж року |
5 |
Провести бесіди з педагогами-класними керівниками - індивідуальні особливості мовлення дітей даного
класу/групи; - мовленнєвий
режим в класі/групі; - вечірня корекційна робота вихователів з корекції
вимови; - кінезіологічні
вправи та їх вплив на розвиток мовлення; - дихальні та
ритмічні вправи як складова корекційного процесу; - профілактика
оптичної дисграфії у дітей з мовленнєвими порушеннями - прийоми активізації мовлення |
вересень жовтень листопад грудень січень лютий березень |
|
V. Пропаганда логопедичних
знань |
|
1 |
Провести семінари-практикуми для вчителів початкових
класів «Методи та прийоми практичного подолання дисграфії» -
труднощі при оволодінні
читанням та шляхи їх подолання; -
корекція аграматичної
дисграфії; |
за графіком роботи метод.об'єднання |
2 |
Систематично оновлювати матеріали блогу логопеда на сайті навчального закладу та в
групі «Дистанційна взаємодія з логопедом» на ФБ |
щомісяця |
|
VI. Самоосвіта |
|
1 |
Продовжити роботу над проблемною темою «Розвиток мовлення у дітей з алалією. Запуск
мовлення у немовленнєвих дітей». Втілювати в практику роботи метод нейропсихологічної корекції (Заміщаючого
Онтогенезу) автор М. Семенович.
Узагальнити досвід роботи над темою «Логоритміка з дітьми з синдромом Дауна» |
постійно |
2 |
Своєчасно поповнювати знання, знайомитись з
інноваційними програмами та технологіями.
Систематично знайомитись з
новинками літератури з напрямку дефектології та психокорекції |
впродовж року |
3 |
Брати активну участь в педрадах навчального закладу |
за планом |
4 |
Брати активну
участь у районних, обласних, республіканських методичних заходах з
логопедії та дефектології |
за планом |
5 |
Брати участь у семінарах, творчих групах логопедів при
ЗОІППО |
за планом ЗОІППО |
6 |
Вивчити ефективні нейропсихологічні прийоми ритмізації мовлення
(барабанотерапія, перкусія) та застосовувати їх в практику роботи. |
впродовж року |
|
VII. Оснащення логопедичного кабінету |
|
1 |
Забезпечити оснащеність корекційного процесу |
постійно |
2 |
Поповнити кабінет новими логопедичними іграми,
мнемокартками та мнемотаблицями з напрямку
роботи над фразою з прийменниками |
постійно |
3 |
Поповнити фонотеку музичним матеріалом з логоритміки та
фонетичної ритміки; музичними інструментами (барабанами) |
постійно |
4 |
Поповнити кабінет новою методичною літературою |
впродовж року |
5 |
Обладнати кабінет оснащенням для сенсорної інтеграції.
Продовжити співпрацю з Київським інститутом соціальної політики та
товариством-виробником «Сенсорія». Приймати активну участь в тестуванні їх
обладнання з подальшим його придбанням |
впродовж першого семестру; впродовж року |
РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА
АВЄДОВОЇ СВІТЛАНИ АНАТОЛІЇВНИ 2018 – 2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
№
Зміст роботи
Термін виконання
Відмітки про виконання
I.
Організаційна робота
1
Обстежити мовлення
дошкільників та учнів початкових класів. Надати інформацію про результати
обстеження адміністрації навчального закладу, вчителям та вихователям.
вересень
2
Скласти та затвердити
графік роботи. Ознайомити з цим розкладом роботи педагогів та батьків.
вересень
3
Заповнити мовленнєві
картки на дітей, зарахованих до логопедичного пункту
до 01.10.2018р.
4
Заповнити необхідну
документацію логопедичного пункту
до 15.10.2018р.
5
Скласти перспективний план
роботи з предмету «Розвиток мовлення» (для класів з синдромом Дауна)
до 03 вересня 2018р.
6
Проведення корекційної
роботи, фронтальних та індивідуально-групових занять згідно до програмних вимог
впродовж року
II. Робота з медичними закладами
1
Своєчасно направляти дітей
до лікарів - вузьких спеціалістів (ЛОР, окуліст, ортодонт,психоневролог тощо)
за необхідністю
2
Співпрацювати з
лікарем-педіатром навчального закладу з
питань стану здоров'я дітей
протягом року
3
Направляти дітей, що
потребують додаткової корекційної допомоги, на лікування в
психоневрологічному санаторії
за необхідністю
III. Спільна робота з батьками щодо корекції
мовленнєвих порушень у дітей
1
Надавати консультації батькам вихованців та учнів
постійно
2
Брати участь у
батьківських зборах в початкових класах та середній і старшій групах ДНЗ
за запитом педагогів
3
Доводити до відома батьків
результати корекційного впливу на розвиток мовлення дітей
постійно
4
Оновлювати логопедичну
інформацію на стенді для батьків в
середній і старшій групах ДНЗ.
щомісяця
IY. Співпраця вчителя-логопеда з
педагогами початкових
класів, ДНЗ, адміністрацією навчального закладу
1
За результатами обстеження інформувати
педагогів про стан усного та письмового мовлення учнів. Приймати участь у
консиліумах
вересень, грудень, травень
2
Відвідувати метод.
об`єднання вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ з метою встановлення
наступності в корекційній роботі з дітьми-логопатами
за графіком
3
Брати участь в оформленні
документів дітей на ОПМПК
постійно
4
Співпрацювати з музичним
керівником в роботі з дітьми-логопатами, що мають логоневроз чи голосові
порушення. Надавати допомогу при підготовці до свят – добір віршів із
урахуванням мовленнєвих можливостей дітей
впродовж року
5
Провести бесіди з
педагогами
а) індивідуальні
особливості мовлення дітей даного класу/групи;
б) мовленнєвий режим в
класі/групі;
в) розвиток дрібної
моторики та її вплив на розвиток мовлення;
г) вечірня корекційна
робота вихователів з корекції звуковимови;
д) шляхи накопичення
словникового запасу в повсякденному житті;
е) використання прислів´їв
та приказок для розвитку мовлення
за результатами обстеження
листопад
грудень
січень
лютий
квітень
Y . Пропаганда логопедичних
знань
1
Надавання консультацій
батькам та педагогам
за запитом
2
Систематично оновлювати
матеріали у блозі логопеда на сайті
навчального закладу
щомісяця
Y I. Самоосвіта, підвищення професійного рівня
1
Продовжити роботу над
проблемною темою « Розвиток мовлення у дітей з алалією». Втілювати в практику
роботи метод нейропсихологічної
корекції (Заміщаючого Онтогенезу)
автор М.Семенович та методу
сенсорної інтеграції
постійно
2
Своєчасно поповнювати
знання, знайомитись з інноваційними програмами та технологіями. Систематично знайомитись з новинками дефектологічної літератури
впродовж року
3
Брати участь в педрадах
навчального закладу
за планом
4
Брати активну участь в районних, міських, обласних методичних
заходах для логопедів
за планом
5
6
Брати участь у семінарах, творчих групах
логопедів при ЗОІППО. Активно співпрацювати з колегами в творчій групі
навчального закладу.
Прийняти участь в
атестації педагогічних працівників навчального закладу. Підтвердити
відповідність вищій категорії спеціаліста
за планом
впродовж року, березень
2019 р.
Y II. Оснащення логопедичного кабінету
1
Забезпечити оснащеність
корекційного процесу. Поповнити кабінет новою літературою.
постійно
2
Поповнити кабінет новими
логопедичними іграми, мнемокатрками та мнемотаблицями з проблеми роботи над реченням
постійно
3
Поповнити фонотеку
музичним матеріалом з логоритміки та фонетичної ритміки
постійно
4
Поповнити кабінет оснащенням
для сенсорної інтеграції.
Співпрацювати з Київським
інститутом соціальної політики та товариством-виробником «Сенсорія»,
проводити тестування їх обладнання
впродовж року
5
Зробити косметичний ремонт
кабінету
червень

Річний план роботи вчителя-логопеда
Авєдової Світлани Анатоліївни2017 – 2018 навчальний рік
№
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відмітки про виконання
|
I. Організаційна робота
| |||
1
|
Обстежити мовлення дошкільників та учнів. Надати інформацію про результати обстеження адміністрації навчального закладу
|
вересень
| |
2
|
Скласти та затвердити графік роботи. Ознайомити з цим розкладом роботи педагогів та батьків.
|
вересень
| |
3
|
Заповнити мовленнєві картки на дітей, зарахованих до логопедичного пункту
|
до 01.10.2017 р.
| |
4
|
Заповнити необхідну документацію логопедичного пункту
|
до 15.10.2017 р.
| |
5
|
Скласти перспективний план роботи з предмету «Розвиток мовлення» (для класів з синдромом Дауна)
|
до 01 вересня 2017р.
| |
6
|
Проведення корекційної роботи, фронтальних та індивідуально-групових занять згідно до програмних вимог
|
впродовж року
| |
II. Робота з медичними закладами
| |||
1
|
Своєчасно направляти дітей до конкретних спеціалістів (ЛОР, окуліст, психоневролог тощо)
|
за необхідністю
| |
2
|
Співпрацювати в лікарем-педіатром навчального закладу з питань стану здоров»я дітей
|
протягом року
| |
3
|
Направляти дітей, що потребують додаткової корекційної допомоги, на лікування в психоневрологічному санаторії
|
за необхідністю
| |
III. Спільна робота з батьками щодо корекції мовленнєвих недоліків у дітей
| |||
1
|
Надавати консультації батькам вихованців та учнів
|
постійно
| |
2
|
Брати участь у батьківських зборах 1, 3, 4 класів та середній і старшій групі ДНЗ
|
за запитом педагогів
| |
3
|
Доводити до відома батьків результати колекційного впливу на розвиток мовлення дітей
|
постійно
| |
4
|
Оновлювати логопедичну інформацію на стенді для батьків в середній і старшій групах ДНЗ.
|
щомісяця
| |
IY. Співпраця вчителя-логопеда з педагогами початкових класів, ДНЗ, адміністрацією навчального закладу
| |||
1
|
За результатами обстеження інформувати педагогів про стан усного та письмового мовлення учнів. Приймати участь у консиліумах
|
вересень, грудень, травень
| |
2
|
Відвідувати метод. об`єднання вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ з метою встановлення наступності в корекційній роботі з дітьми-логопатами
|
за графіком
| |
3
|
Брати участь в оформленні документів дітей на ОПМПК
|
постійно
| |
4
|
Співпрацювати з музичним керівником в роботі з дітьми-логопатами, що мають логоневроз чи голосові порушення. Надавати допомогу при підготовці до свят – добір віршів із урахуванням мовленнєвих можливостей дітей
|
впродовж року
| |
5
|
Провести бесіди з педагогами
а) індивідуальні особливості мовлення дітей даного класу/групи;
б) мовленнєвий режим в класі/групі;
в) розвиток дрібної моторики та її вплив на розвиток мовлення;
г) вечірня корекційна робота вихователів з корекції звуковимови;
д) шляхи накопичення словникового запасу в повсякденному житті;
е) використання прислів´їв та приказок для розвитку мовлення
|
за результатами обстеження
листопад
грудень
січень
лютий
квітень
| |
Y . Пропаганда логопедичних знань
| |||
1
|
Надавання консультацій батькам та педагогам
|
постійно
| |
2
|
Систематично оновлювати матеріали у блозі логопеда на сайті навчального закладу
|
щомісяця
| |
Y I. Самоосвіта
| |||
1
|
Продовжити роботу над проблемною темою « Розвиток мовлення у дітей з алалією». Втілювати в практику роботи метод нейропсихологічної корекції (Заміщаючого Онтогенезу) автор М.Семенович
|
постійно
| |
2
|
Своєчасно поповнювати знання, знайомитись з інноваційними програмами та технологіями. Систематично знайомитись з новинками дефектологічної літератури
|
впродовж року
| |
3
|
Брати участь в педрадах навчального закладу
|
за планом
| |
4
|
Брати активну участь у районних, обласних метод.об`єднань логопелів
|
за планом
| |
5
|
Брати участь у семінарах, творчих групах логопедів при ЗОІППО
|
за планом
| |
Y II. Оснащення логопедичного кабінету
| |||
1
|
Забезпечити оснащеність корекційного процесу
|
постійно
| |
2
|
Поповнити кабінет новими логопедичними іграми, мнемокатрками та мнемотаблицями з проблеми роботи над реченням
|
постійно
| |
3
|
Поповнити фонотеку музичним матеріалом з логоритміки
|
постійно
| |
4
|
Поповнити кабінет новою літературою
|
впродовж року
| |
5
|
Зробити косметичний ремонт кабінету
|
червень
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий