Річний план роботи вчителя-логопеда

Річний план  логопедичної служби на 2020-2021 навчальний рік

                                           Зміст роботи

Термін виконання

 

I.                    Організаційна робота

 

1

Обстежити мовлення дошкільників та учнів. Надати інформацію про результати обстеження адміністрації навчального закладу. Ознайомити батьків з результатами логопедичного обстеження.

вересень 2020р.

2

Скласти та затвердити графік роботи. Ознайомити з цим розкладом роботи педагогів та батьків.

вересень 2020р.

3

Заповнити мовленнєві картки та індивідуальні плани корекційної роботи на дітей, що зараховані до логопедичного пункту.

до 01.10.2020р.

4

Заповнити необхідну документацію логопедичного пункту

до 15.10.2020р.

5

Скласти календарно-тематичний план з предмету «Розвиток мовлення» та «Логопедичні заняття»

до 1 вересня 2020р.

6

Проведення корекційної роботи, фронтальних та індивідуально-групових занять дітьми згідно  до програмних вимог

протягом року

 

II.                Робота з медичними закладами

 

1

Своєчасно направляти дітей на консультацію до конкретних спеціалістів (ЛОР, окуліст, психоневролог тощо)

за необхідністю

2

Співпрацювати в лікарем-педіатром навчального закладу з  питань стану здоров'я дітей

протягом року

 

III.             Спільна робота з батьками щодо корекції мовленнєвих недоліків у дітей

 

1

Надавати  консультації батькам вихованців та учнів

постійно

2

Брати участь у класних батьківських зборах початкової школи та у середній і старшій групі ДНЗ

за запрошенням педагогів

3

Доводити до відома батьків результати корекційного впливу на розвиток мовлення дітей

постійно

4

Оновлювати логопедичну інформацію на стенді  для батьків в середній і старшій групах ДНЗ.

щомісяця

 

ІV.            Співпраця вчителя-логопеда з педагогами початкових                                       класів, ДНЗ, адміністрацією навчального закладу

 

1

За  результатами обстеження інформувати педагогів про стан усного та письмового мовлення учнів. Приймати участь у консиліумах

вересень, грудень, травень

2

Відвідувати метод. об`єднання вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ з метою встановлення наступності в корекційній роботі з дітьми-логопатами

за графіком

3

Брати участь в оформленні документів дітей для ІРЦ

за запитом

4

Співпрацювати з музичним керівником в роботі з дітьми-логопатами, що мають логоневроз чи голосові порушення. Надавати допомогу при підготовці до свят – добір віршів із урахуванням мовленнєвих можливостей дітей

впродовж року

5

Провести бесіди з педагогами-класними керівниками

- індивідуальні особливості мовлення дітей даного класу/групи;

-  мовленнєвий режим в класі/групі;

- вечірня корекційна робота вихователів з корекції вимови;

-  кінезіологічні вправи та їх вплив на розвиток мовлення;

-  дихальні та ритмічні вправи як складова корекційного процесу;

-  профілактика оптичної дисграфії у дітей з мовленнєвими порушеннями

- прийоми активізації мовлення

 

 

вересень

 

жовтень

листопад

 

грудень

січень

 

лютий

 

березень

 

V.                      Пропаганда логопедичних знань

 

1

Провести семінари-практикуми для вчителів початкових класів «Методи та прийоми практичного подолання дисграфії»

-         труднощі при оволодінні читанням та шляхи їх подолання;

-         корекція аграматичної дисграфії;

за графіком роботи метод.об'єднання

2

Систематично оновлювати матеріали блогу  логопеда на сайті навчального закладу та в групі «Дистанційна взаємодія з логопедом» на ФБ

щомісяця

 

VI.                            Самоосвіта

 

1

Продовжити роботу над проблемною темою  «Розвиток мовлення у дітей з алалією. Запуск мовлення у немовленнєвих дітей». Втілювати в практику роботи метод  нейропсихологічної корекції (Заміщаючого Онтогенезу)  автор М. Семенович. Узагальнити досвід роботи над темою «Логоритміка з дітьми з синдромом Дауна»

постійно

2

Своєчасно поповнювати знання, знайомитись з інноваційними програмами та технологіями.  Систематично знайомитись  з новинками літератури з напрямку дефектології та психокорекції

впродовж року

3

Брати активну участь в педрадах навчального закладу

за планом

4

Брати активну  участь у районних, обласних, республіканських методичних заходах з логопедії та дефектології

за планом

5

Брати участь у семінарах, творчих групах логопедів при ЗОІППО

за планом ЗОІППО

6

Вивчити ефективні нейропсихологічні прийоми ритмізації мовлення (барабанотерапія, перкусія) та застосовувати їх в практику роботи.

впродовж року

 

VII.                    Оснащення логопедичного кабінету

 

1

Забезпечити оснащеність корекційного процесу

постійно

2

Поповнити кабінет новими логопедичними іграми, мнемокартками та мнемотаблицями з напрямку  роботи над фразою з прийменниками

постійно

3

Поповнити фонотеку музичним матеріалом з логоритміки та фонетичної ритміки; музичними інструментами (барабанами)

постійно

4

Поповнити кабінет новою методичною літературою

впродовж року

5

Обладнати кабінет оснащенням для сенсорної інтеграції. Продовжити співпрацю з Київським інститутом соціальної політики та товариством-виробником «Сенсорія». Приймати активну участь в тестуванні їх обладнання з подальшим його придбанням

впродовж першого семестру; впродовж року




Річний план  логопедичної служби на 2019-2020 навчальний рік
                                           Зміст роботи
Термін виконання

I.                     Організаційна робота

1
Обстежити мовлення дошкільників та учнів. Надати інформацію про результати обстеження адміністрації навчального закладу
вересень 2019р.
2
Скласти та затвердити графік роботи. Ознайомити з цим розкладом роботи педагогів та батьків.
вересень 2019р.
3
Заповнити мовленнєві картки на дітей, зарахованих до логопедичного пункту
до 01.10.2019р.
4
Заповнити необхідну документацію логопедичного пункту
до 15.10.2019р.
5
Скласти перспективні плани роботи з предмету «Розвиток мовлення» та «Логопедичні заняття»
до 1 вересня 2019р.
6
Проведення корекційної роботи, фронтальних та індивідуально-групових занять дітьми згідно  до програмних вимог
протягом року

II.                  Робота з медичними закладами

1
Своєчасно направляти дітей на консультацію до конкретних спеціалістів (ЛОР, окуліст, психоневролог тощо)
за необхідністю
2
Співпрацювати в лікарем-педіатром навчального закладу з  питань стану здоров»я дітей
протягом року
3
Направляти дітей, що потребують додаткової корекційної допомоги, на лікування в психоневрологічному санаторії
за необхідністю

III.                Спільна робота з батьками щодо корекції мовленнєвих недоліків у дітей

1
Надавати  консультації батькам вихованців та учнів
постійно
2
Брати участь у класних батьківських зборах та у середній і старшій групі ДНЗ
за запрошенням педагогів
3
Доводити до відома батьків результати корекційного впливу на розвиток мовлення дітей
постійно
4
Оновлювати логопедичну інформацію на стенді  для батьків в середній і старшій групах ДНЗ.
щомісяця

IY.            Співпраця вчителя-логопеда з педагогами початкових                                       класів, ДНЗ, адміністрацією навчального закладу

1
За  результатами обстеження інформувати педагогів про стан усного та письмового мовлення учнів. Приймати участь у консиліумах
вересень, грудень, травень
2
Відвідувати метод. об`єднання вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ з метою встановлення наступності в корекційній роботі з дітьми-логопатами
за графіком
3
Брати участь в оформленні документів дітей для ІРЦ
за запитом
4
Співпрацювати з музичним керівником в роботі з дітьми-логопатами, що мають логоневроз чи голосові порушення. Надавати допомогу при підготовці до свят – добір віршів із урахуванням мовленнєвих можливостей дітей
впродовж року
5
Провести бесіди з педагогами-класними керівниками
- індивідуальні особливості мовлення дітей даного класу/групи;
-  мовленнєвий режим в класі/групі;
- вечірня корекційна робота вихователів з корекції звуковимови;
-  кінезіологічні вправи та їх вплив на розвиток мовлення;
-  дихальні та ритмічні вправи як складова корекційного процесу;
-  профілактика оптичної дисграфії у дітей з мовленнєвими порушеннями
- прийоми активізації мовлення


Вересень

жовтень
листопад

грудень
січень

лютий

березень

Y .                      Пропаганда логопедичних знань

1
Провести семінари-практикуми для вчителів початкових класів «Методи та прийоми практичного подолання дисграфії»
-          труднощі при оволодінні читанням та шляхи їх подолання;
-          корекція аграматичної дисграфії;
за графіком роботи метод.об'єднання
2
Систематично оновлювати матеріали блогу  логопеда на сайті навчального закладу
щомісяця

Y I.                            Самоосвіта

1
Продовжити роботу над проблемною темою « Розвиток мовлення у дітей з алалією. Запуск мовлення у немовленнєвих дітей». Втілювати в практику роботи метод  нейропсихологічної корекції (Заміщаючого Онтогенезу)  автор М.Семенович. Узагальнити досвід роботи над темою «Логоритміка з дітьми з синдромом Дауна»
постійно
2
Своєчасно поповнювати знання, знайомитись з інноваційними програмами та технологіями.  Систематично знайомитись  з новинками літератури з напрямку дефектології та психокорекції
впродовж року
3
Брати участь в педрадах навчального закладу
за планом
4
Брати активну  участь у районних, обласних, республіканських методичних заходах з логопедії та дефектології
за планом
5
Брати участь у семінарах, творчих групах логопедів при ЗОІППО
за планом ЗОІППО

Y II.                    Оснащення логопедичного кабінету

1
Забезпечити оснащеність корекційного процесу
постійно
2
Поповнити кабінет новими логопедичними іграми, мнемокартками та мнемотаблицями з напрямку  роботи над фразою з прийменниками
постійно
3
Поповнити фонотеку музичним матеріалом з логоритміки та фонетичної ритміки; музичними інструментами
постійно
4
Поповнити кабінет новою методичною літературою
впродовж року
5
Обладнати кабінет оснащенням для сенсорної інтеграції. Продовжити співпрацю з Київським інститутом соціальної політики та товариством-виробником «Сенсорія». Приймати активну участь в тестуванні їх обладнання з подальшим його придбанням
впродовж першого семестру; впродовж року


 РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА

АВЄДОВОЇ СВІТЛАНИ АНАТОЛІЇВНИ 2018 – 2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК


                                           Зміст роботи
Термін виконання
Відмітки про виконання

I.         Організаційна робота


1
Обстежити мовлення дошкільників та учнів початкових класів. Надати інформацію про результати обстеження адміністрації навчального закладу, вчителям та вихователям.
вересень

2
Скласти та затвердити графік роботи. Ознайомити з цим розкладом роботи педагогів та батьків.
вересень

3
Заповнити мовленнєві картки на дітей, зарахованих до логопедичного пункту
до 01.10.2018р.

4
Заповнити необхідну документацію логопедичного пункту
до 15.10.2018р.

5
Скласти перспективний план роботи з предмету «Розвиток мовлення» (для класів з синдромом Дауна)
до 03 вересня 2018р.

6
Проведення корекційної роботи, фронтальних та індивідуально-групових занять згідно  до програмних вимог
впродовж року


II.      Робота з медичними закладами


1
Своєчасно направляти дітей до лікарів - вузьких спеціалістів (ЛОР, окуліст, ортодонт,психоневролог тощо)
за необхідністю

2
Співпрацювати з лікарем-педіатром навчального закладу з  питань стану здоров'я дітей
протягом року

3
Направляти дітей, що потребують додаткової корекційної допомоги, на лікування в психоневрологічному санаторії
за необхідністю


III.    Спільна робота з батьками щодо корекції мовленнєвих порушень у дітей


1
Надавати  консультації батькам вихованців та учнів
постійно

2
Брати участь у батьківських зборах в початкових класах та середній і старшій групах ДНЗ
за запитом педагогів

3
Доводити до відома батьків результати корекційного впливу на розвиток мовлення дітей
постійно

4
Оновлювати логопедичну інформацію на стенді  для батьків в середній і старшій групах ДНЗ.
щомісяця


IY.            Співпраця вчителя-логопеда з педагогами початкових                                       класів, ДНЗ, адміністрацією навчального закладу


1
За  результатами обстеження інформувати педагогів про стан усного та письмового мовлення учнів. Приймати участь у консиліумах
вересень, грудень, травень

2
Відвідувати метод. об`єднання вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ з метою встановлення наступності в корекційній роботі з дітьми-логопатами
за графіком

3
Брати участь в оформленні документів дітей на ОПМПК
постійно

4
Співпрацювати з музичним керівником в роботі з дітьми-логопатами, що мають логоневроз чи голосові порушення. Надавати допомогу при підготовці до свят – добір віршів із урахуванням мовленнєвих можливостей дітей
впродовж року

5
Провести бесіди з педагогами
а) індивідуальні особливості мовлення дітей даного класу/групи;
б) мовленнєвий режим в класі/групі;
в) розвиток дрібної моторики та її вплив на розвиток мовлення;
г) вечірня корекційна робота вихователів з корекції звуковимови;
д) шляхи накопичення словникового запасу в повсякденному житті;
е) використання прислів´їв та приказок для розвитку мовлення

за результатами обстеження
листопад
грудень

січень

лютий

квітень


Y .                      Пропаганда логопедичних знань


1
Надавання консультацій батькам та педагогам
за запитом

2
Систематично оновлювати матеріали у блозі  логопеда на сайті навчального закладу
щомісяця


Y I.                  Самоосвіта, підвищення професійного рівня


1
Продовжити роботу над проблемною темою « Розвиток мовлення у дітей з алалією». Втілювати в практику роботи метод  нейропсихологічної корекції (Заміщаючого Онтогенезу)  автор М.Семенович та  методу сенсорної інтеграції
постійно

2
Своєчасно поповнювати знання, знайомитись з інноваційними програмами та технологіями.  Систематично знайомитись  з новинками дефектологічної літератури
впродовж року

3
Брати участь в педрадах навчального закладу
за планом

4
Брати активну  участь в районних, міських, обласних методичних заходах для  логопедів
за планом

5


6
Брати участь у семінарах, творчих групах логопедів при ЗОІППО. Активно співпрацювати з колегами в творчій групі навчального закладу.                                                                               

Прийняти участь в атестації педагогічних працівників навчального закладу. Підтвердити відповідність вищій категорії спеціаліста
за планом



впродовж року, березень 2019 р.


Y II.                    Оснащення логопедичного кабінету


1
Забезпечити оснащеність корекційного процесу. Поповнити кабінет новою літературою.
постійно

2
Поповнити кабінет новими логопедичними іграми, мнемокатрками та мнемотаблицями з проблеми  роботи над реченням
постійно

3
Поповнити фонотеку музичним матеріалом з логоритміки та фонетичної ритміки
постійно

4
Поповнити кабінет оснащенням для сенсорної інтеграції.  Співпрацювати з  Київським інститутом соціальної політики та товариством-виробником «Сенсорія», проводити тестування їх обладнання
впродовж року

5
Зробити косметичний ремонт кабінету
червень

 Річний план роботи вчителя-логопеда

Авєдової Світлани Анатоліївни2017 – 2018 навчальний рік

                                           Зміст роботи
Термін виконання
Відмітки про виконання

I.                     Організаційна робота


1
Обстежити мовлення дошкільників та учнів. Надати інформацію про результати обстеження адміністрації навчального закладу
вересень

2
Скласти та затвердити графік роботи. Ознайомити з цим розкладом роботи педагогів та батьків.
вересень

3
Заповнити мовленнєві картки на дітей, зарахованих до логопедичного пункту
до 01.10.2017 р.

4
Заповнити необхідну документацію логопедичного пункту
до 15.10.2017 р.

5
Скласти перспективний план роботи з предмету «Розвиток мовлення» (для класів з синдромом Дауна)
до 01 вересня 2017р.

6
Проведення корекційної роботи, фронтальних та індивідуально-групових занять згідно  до програмних вимог
впродовж року


II.                  Робота з медичними закладами


1
Своєчасно направляти дітей до конкретних спеціалістів (ЛОР, окуліст, психоневролог тощо)
за необхідністю

2
Співпрацювати в лікарем-педіатром навчального закладу з  питань стану здоров»я дітей
протягом року

3
Направляти дітей, що потребують додаткової корекційної допомоги, на лікування в психоневрологічному санаторії
за необхідністю


III.                Спільна робота з батьками щодо корекції мовленнєвих недоліків у дітей


1
Надавати  консультації батькам вихованців та учнів
постійно

2
Брати участь у батьківських зборах 1, 3, 4 класів та середній і старшій групі ДНЗ
за запитом педагогів

3
Доводити до відома батьків результати колекційного впливу на розвиток мовлення дітей
постійно

4
Оновлювати логопедичну інформацію на стенді  для батьків в середній і старшій групах ДНЗ.
щомісяця


IY.            Співпраця вчителя-логопеда з педагогами початкових                                       класів, ДНЗ, адміністрацією навчального закладу


1
За  результатами обстеження інформувати педагогів про стан усного та письмового мовлення учнів. Приймати участь у консиліумах
вересень, грудень, травень

2
Відвідувати метод. об`єднання вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ з метою встановлення наступності в корекційній роботі з дітьми-логопатами
за графіком

3
Брати участь в оформленні документів дітей на ОПМПК
постійно

4
Співпрацювати з музичним керівником в роботі з дітьми-логопатами, що мають логоневроз чи голосові порушення. Надавати допомогу при підготовці до свят – добір віршів із урахуванням мовленнєвих можливостей дітей
впродовж року

5
Провести бесіди з педагогами
а) індивідуальні особливості мовлення дітей даного класу/групи;
б) мовленнєвий режим в класі/групі;
в) розвиток дрібної моторики та її вплив на розвиток мовлення;
г) вечірня корекційна робота вихователів з корекції звуковимови;
д) шляхи накопичення словникового запасу в повсякденному житті;
е) використання прислів´їв та приказок для розвитку мовлення

за результатами обстеження
листопад
грудень

січень

лютий

квітень


Y .                      Пропаганда логопедичних знань


1
Надавання консультацій батькам та педагогам
постійно

2
Систематично оновлювати матеріали у блозі  логопеда на сайті навчального закладу
щомісяця


Y I.                            Самоосвіта


1
Продовжити роботу над проблемною темою « Розвиток мовлення у дітей з алалією». Втілювати в практику роботи метод  нейропсихологічної корекції (Заміщаючого Онтогенезу)  автор М.Семенович
постійно

2
Своєчасно поповнювати знання, знайомитись з інноваційними програмами та технологіями.  Систематично знайомитись  з новинками дефектологічної літератури
впродовж року

3
Брати участь в педрадах навчального закладу
за планом

4
Брати активну  участь у районних, обласних метод.об`єднань логопелів
за планом

5
Брати участь у семінарах, творчих групах логопедів при ЗОІППО
за планом


Y II.                    Оснащення логопедичного кабінету


1
Забезпечити оснащеність корекційного процесу
постійно

2
Поповнити кабінет новими логопедичними іграми, мнемокатрками та мнемотаблицями з проблеми  роботи над реченням
постійно

3
Поповнити фонотеку музичним матеріалом з логоритміки
постійно

4
Поповнити кабінет новою літературою
впродовж року

5
Зробити косметичний ремонт кабінету
червень

Комментариев нет:

Отправить комментарий