Нейропсихологічні підходи в логопедичній роботі з учнями із синдромом Дауна

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ
ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ»  ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ




ВИПУСКНА  РОБОТА

Нейропсихологічний підхід в логопедичній роботі з учнями із синдромом Дауна



Слухач групи  Авєдова
Світлана Анатоліївна


Керівник роботи:                                                             До захисту:
_______________________                                          Завідувач кафедри
                                                                                             _______________________




                                                             м.Запоріжжя
2018

План:
I. Вступ
II. Особливості стану мовлення дітей з синдромом Дауна.
III. Основи нейропсихології.
IV. Теоретичний аспект проблеми використання нейропсихологічних підходів в логопедичній роботі з учнями із синдромом Дауна.
V. Практичне застосування нейропсихологічних підходів в логопедичній роботі  з учнями із синдромом Дауна.
VI. Висновки
VII. Використана література

Комментариев нет:

Отправить комментарий