четверг, 26 апреля 2018 г.

інтерактивний семінар "Нейропсихологічний супровід дітей із затриманим мовленнєвим розвитком"

20--21 квітня 2018 року в м.Луцьк на базі дитячого корекційно-розвиткового центру "Розмовляйко" відбувся інтерактивний семінар "Нейропсихологічний супровід дітей із затриманим мовленнєвим розвитком", в якому взяли участь корекційні педагоги та психологи з багатьох міст України. Запоріжжя на цьому заході представили педагоги КЗ "ЗСЗШІ "Джерело" вчитель-логопед Авєдова С.А. та практичний психолог Драєвська С.А. 
   В перший день семінару розглядався теоретичний аспект проблеми, а саме
 

- Анатомія головного мозку людини, міжпівкульна взаємодія, нейрофізіологія дитячого мозку, три функціональні блоки мозку. Нейропсихологічні причини труднощів підготовки дітей до школи. Нейропсихологічна діагностика дітей. Нейропсихологічні методи дослідження психічних функцій.
- Обстеження кінестетичногог, кінетичного, зорового, слухового, часового, просторового сприйняття. Обстеження пам'яті, уваги, мислення, мовлення. Обстеження міжпівкульної взаємодії. Заповнення бланку нейропсихологічного обстеження.
- Науковий підхід до впровадження методу заміщуючого онтогенезу. Важливість збереження ієрархічного підходу (від першого блоку до третього) в нейрокорекції відхиленного розвитку. Технології, що застосовуються в активізації блоків мозку. Спікер О.В.Ільїна, аспірант кафедри ортопедагогіки та реабілітології, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

   Другий день семінару був буже активний та насичений практикою
- Познайомились з реалізованною авторською моделлю батьківских ініціатив - ДКРЦ "Розмовляйко" (керівник Вознюк Л.М.)
- Прийняли участь в актив-інтенсивах "Ігрово-рухова логопедія для запуску мовлення" ("Мульти-Бол", дрібна моторика/сенсорика з елементами Монтессорі-педагогіки, логоритміка, пісочна та арт.терапія).
   На майстер-класі з логоритміки я поділилася з власними знахідками використання етнічних вібраційних музичних інструментів (тібетська співуча чаша, дримба, "шум дощу", "шум струмка")
   Привітна обстановка, майстер-класи, невимушене спілкування з колегами надали творчого імпульсу, наснаги в подальшій практичній роботі та намітили шляхи розвитку


  

Комментариев нет:

Отправить комментарий