Співпраця з СЕНСОРІЄЮ
Наприкінці 2018 року впродовж місяця в нашому навчальному закладі «Джерело» логопедичною службою проводилось тестування сенсорних виробів, а саме 3-х еластичних панчох для тіла “Дослідник простору”. Цей простий і водночас геніальний виріб, схожий на великий мішок, виконує роль своєрідного багатофункціонального тренажера для тіла і… уяви.
Щоб рухатися в Панчосі, необхідно долати опір натягнутої тканини. Це допомагає у формуванні цілісного відчуття тіла, усвідомленні власних рухів. А ще сприяє подоланню бар'єра тілесного контакту з іншою людиною. Панчоха допомагає:
- тренувати м’язи;Наприкінці 2018 року впродовж місяця в нашому навчальному закладі «Джерело» логопедичною службою проводилось тестування сенсорних виробів, а саме 3-х еластичних панчох для тіла “Дослідник простору”. Цей простий і водночас геніальний виріб, схожий на великий мішок, виконує роль своєрідного багатофункціонального тренажера для тіла і… уяви.
Щоб рухатися в Панчосі, необхідно долати опір натягнутої тканини. Це допомагає у формуванні цілісного відчуття тіла, усвідомленні власних рухів. А ще сприяє подоланню бар'єра тілесного контакту з іншою людиною. Панчоха допомагає:
- збільшувати гнучкість тіла;
- тренувати вестибулярний апарат;
- покращувати координацію рухів;
- розвивати уяву.
Тестували
ці вироби дорослі – логопед, психолог
та інструктор ЛФК , а також діти – вихованці середньої та старшої групи дошкільного закладу та учні початкових класів. В тестуванні також брали участь учні з синдромом Дауна. Діти з синдромом Дауна мають несформоване мовлення. Ігри в еластичних мішечках сприяли викликанню мовлення та бажанню спілкуватись.
Діти, які в повсякденному житті майже не розмовляють, активно включались в гру, вони просили мішечок, казали «дай», вказували пальцем і вимовляли «туди», а в самому мішечку вигукували «ку-ку». Для мене, як для логопеда – це досягнення. Я не примушувала дітей повторювати за мною слова, навпаки, самі діти ставали ініціаторами спілкування і цей процес відбувався невимушено і природньо. Всім дітям без виключення дуже подобалось знаходитись в самому мішечку. Вони з цікавістю рухались по приміщенню та реагували на інших дітей. Немовленнєві діти радісно вигукували різні звуки, «лякаючи» друзів, що викликало сміх і бурю позитивних емоцій. Зажаті діти ставали більш розкутими. Мовленнєва активність дітей не потребувала додаткового стимулювання, а лише корекції.
та інструктор ЛФК , а також діти – вихованці середньої та старшої групи дошкільного закладу та учні початкових класів. В тестуванні також брали участь учні з синдромом Дауна. Діти з синдромом Дауна мають несформоване мовлення. Ігри в еластичних мішечках сприяли викликанню мовлення та бажанню спілкуватись.
Діти, які в повсякденному житті майже не розмовляють, активно включались в гру, вони просили мішечок, казали «дай», вказували пальцем і вимовляли «туди», а в самому мішечку вигукували «ку-ку». Для мене, як для логопеда – це досягнення. Я не примушувала дітей повторювати за мною слова, навпаки, самі діти ставали ініціаторами спілкування і цей процес відбувався невимушено і природньо. Всім дітям без виключення дуже подобалось знаходитись в самому мішечку. Вони з цікавістю рухались по приміщенню та реагували на інших дітей. Немовленнєві діти радісно вигукували різні звуки, «лякаючи» друзів, що викликало сміх і бурю позитивних емоцій. Зажаті діти ставали більш розкутими. Мовленнєва активність дітей не потребувала додаткового стимулювання, а лише корекції.
Комментариев нет:
Отправить комментарий